.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال رضایی از تشکیل هیأت ویژه پیگیری شکایات انتخاباتی
محسن رضایی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان، ضمن تشکر از تشکیل هیأت ویژه رسدیگی به شکایات انتخاباتی، خواستار مشارکت مؤثر دیگر کاندیداها در این روند قانونی ...
استقبال رضایی از تشکیل هیأت ویژه پیگیری شکایات انتخاباتی

محسن رضایی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان، ضمن تشکر از تشکیل هیأت ویژه رسدیگی به شکایات انتخاباتی، خواستار مشارکت مؤثر دیگر کاندیداها در این روند قانونی شد.

به گزارش شمال نیوز ، متن نامه محسن رضایی به آیت‌الله جنتی بدین شرح است:

حضرت آیت‌الله جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان
با سلام و احترام

بدواً لازم می‏دانم از تمدید مهلت رسیدگی به شکایات انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری که از پیشنهادهای قبلی اینجانب بود، تشکر کنم.

اظهارات سخنگوی شورای محترم نگهبان در بخش خبری ساعت 21 سیما در مورخ جمعه 5/4/88 مبنی بر تصمیم آن شورای محترم در تشکیل هیأت ویژه رسیدگی به شکایات نامزدهای انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، هرچند اعلام آن دیرهنگام بود، اقدامی پسندیده است که این جانب از آن استقبال کرده و نماینده خود را مشروط به حضور دیگران در آن شرکت می‌دهم.

بدیهی است، هیأت ویژه با حضور نمایندگان همه کاندیداها و بررسی جامع همه شکایات و اعتراضات، می‏تواند راه برون رفت مناسبی از وضع موجود باشد.

امید است، حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای کروبی و جناب آقای مهندس موسوی نیز با مشارکت و معرفی نماینده خود به هیأت ویژه در جهت رفع ابهامات و شبهات انتخابات و ایفای حقوق ملت، فرصت به وجود آمده را مغتنم شمارند، چرا که پیگیری فردی هرچند که ممکن است برای احقاق حقوق فردی مؤثر باشد اما نمی‏تواند جامعیت لازم جهت ایفای حقوق همه ملت را در بر داشته باشد و به همین دلیل بود که اینجانب از پیگیری شکایات قبلی صرف نظر کرده بودم.


و من الله التوفیق
محسن رضایی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند مازندرانی 7 تير 1388
جناب آقای ضرغامی ریاست محترم صدا و سیمای کشور
سلام علیکم ،
با احترام ، خواهشمند است یکبار دیگر مصاحبه تلویزیونی آقای جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی مستقل ساروی ثبت نام شده ریاست جمهوری دهم در اولین روز ثبت نام حضوری درمحل ستاد انتخابات وزارت کشور که در تاریخ 15/2/88 انجام شد و در اخبار سراسری شبکه یک آن روز نشان داده شد را بطور کامل پخش نمایید . پیشنهاد جالب "(تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل...)" ایشان به کاندیداها در آن روز درس سیاسی و انتخاباتی برای همه کاندیداها ، نخبگان سیاسی و رسانه های حال و آینده کشورخواهد بود . سفارش ایشان به خبرنگاران در مورد "رسالت مطبوعاتی" برجسته بود . فرمایش ایشان در مورد "ظرفیتهای قانون اساسی ، آزادی ، دمکراسی و مردمسالاری دینی" ، ارزشمند بود . کاش به پیشنهادهای ایشان توجه می شد ؟! کاش صدا و سیما در برنامه های سیاسی و انتخاباتی از ایشان دعوت و ایده های زیبای اورا منعکس می نمود ؟! چرا که ایشان با بینش سیاسی جلوتر از زمان آن روز کاندیداها را به اتحاد دعوت کرده بود ....کاش که مدیرکل محترم صدا و سیمای مازندران زمینه را برای حضور نخبگان مستقل سیاسی مازندرانی فراهم نمایند ؟! لطفا بیانیه ها و مقالات سیاسی متعدد ایشان را از سایت شمال نیوز با توجه به تاریخ درج آن بازخوانی نمایند تا از آینده نگری سیاسی ایشان درس بگیرند . بسیاری از نخبگان کشور ما بدور از افراط و تفریط ، وابستگی حزبی و جناحی ندارند اما متعهد ، متخصص ، خدمتگزار ، وفادار به نظام ومیهن عزیز اسلامی ایران هستند و توانایی نوآوری و شکوفایی ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی دارند . آیا اینطور نیست ؟ امتحان کرده اید ؟ آیا وظیفه معاونتهای سیاسی هدایت و حمایت فعالیت سیاسی بانشاط و سالم نیست ؟ آیا انحصار فضای رسانه ای در دو طیف سیاسی و جناحی چپ و راست موجب سهم خواهی بیش از حد آنان نخواهد شد؟ ....با تشکر
نا شناس 8 تير 1388
سلام سردار .رضایی قهرمان
منو بشک انداختی کسی یک کشور را از دست صدام و صدامیان نجات داد حسین وار از حق مردم دفاع کرد .رضایی قهرمان- پسر خوب انقلاب ستارخان - باقرخان - سردار جنگل- ما از موسوی انتظار نداشتیم سردار ما قهرمان ما امید ایران- چقدر کوتاه امدی تو دیگه مال خودت نیستی وقتی که کاندید شدی مال مردم شدی رای ما شدی امید ما شدی یکبار دیگه روحه روح الله خمینی شدی گریه شادی ما شدی طالب حق از دست رفته ما شدی خار چشم دشمنان اسلام شدی واسه ما یک یا علی شدی بردن ما پای صندوق رای شدی با خودمون میگفتیم سردار ما این دفعه دیگه به این سادگی کوتاه نمیاد افسوس سردار سکوت کرد .سردار دید تمام رای ها رو جا به جا کردند سردار دید از روز اول تقلب کردند ولی سردار ما -امید به شمارش آراء کرد. سردار ما قهرمان ما امید ایران امام حسین فقط ٧٢نفر داشت و نترسید سردار اگه اغراق نکنم ٥-٤ میلیون پشت سر تو هستیم با تمام ظلم ها و ناحق های که درباره تو کردند ما به اسم تو رای توی صندوق ریختیم ولی اسم یکی دیگه آمد سردار ما قهرمان ما امید ایران تدبیری بیندیشد؟ قبل از اینکه آرای شما را ٥-٤ میلیون به ١٠٠٠ برسوند همانجوری شاهد هستید آرای شما را هر روز با بوق و کرنا کم میکنندسردار رضایی قهرمان ملی نگاه کن آرا به ابتذال و اغتشاش کشیده شد.واقعا نمیدونم چی باید بگم خواهش میکنم از حق مردم نگذرین از رای ملت دفاع کنید به ما توهین میکنند یعنی بما که به تو رای دادیم خواهش میکنیم مصلحت طلبی بسه خون هزاران هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس را که خود شما پرچم دار آن بودی فراموش نکن شاید هم از شما ما زیادی انتظار داریم شاید هم ما را واسه خنده پای صندوق رای آوردی . از شورای نگهبان که چطور اين موارد را ميبيند اقدامات فريب كارانه ي دولت را ميبيند و باز هم دم بر نمي زنید.شاید هم این سکوت از تدبیر نیست، از ترس است!یادت باشه سردار امام حسین فقط ٧٢نفر داشت .همرزمانت از تو نمی گذرند اگر ساکت بنشینی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.